武昌起义,是在拉1911年10月10号,在拉清帝國長江中遊省份「湖北省」首府「武昌府」發生個一場軍事兵變行動,迭個軍事行動個發動者,是長江中遊,以反對清朝作為目的個「反清革命党」,頭目是「熊秉坤」等人,兵變在拉夜裡進行,首先控制軍火庫,隨後攻擊湖光總督衙門,湖广总督瑞澂跑走,起義獲得成功。

湖北革命黨佔領湖北省咨議局

之後,清帝國南方交關地方儕開始發生兵變,當地個革命黨開始奪取或者勸說中間派獲得控制權,武昌起义胜利后两个月辰光,湖南广东等十五个省纷纷宣布脱离清政府独立,導致清廷統治搖搖欲墜,成為「辛亥革命」個導火索。

1912年1月1号中华民国临时政府勒南京成立,孙中山(孙文)拨推举为临时大总统。1912年2月12号,清帝溥仪下退位昭书,清朝灭亡哉。

中华民国取代清帝國後,迭個起義就畀當成建立民國個第一戰,受北洋政府搭後來國民黨南京當局個紀念,中華民國個國慶日就放在起義爆發個10月10號(雙十節),而1949後,中華人民共和國也在拉每年10月10號進行慶祝活動。

参考 编辑

  • 《影响中国的100次战争》,张秀平、毛元佑、黄朴民著