耶稣希腊语Ιησούς,前6年至前4年–约30年/33年;東正教伊伊穌斯唐朝景教移鼠翳數[1];入華之摩尼教又譯夷數夷數和)是基督教教义个中心人物。是基督教入面,耶穌又叫做耶稣基督(Ιησούς Χριστός / Iēsous Christos),基督徒一般相信佢是上帝個仔。 由於渠是勒拿撒勒长大,所以有人叫渠做拿撒勒人耶稣

耶稣基督(1580年个作品)

生平 编辑

主耶穌个生平,主要有四本福音書作为参考,伊个存在来勒历史高头已经被历史学家公认,弗过来勒罗马帝国辰光个官方歷史文獻高头,只稍许有侧面资料。

诞生 编辑

主耶稣诞生来勒公元元年个中东地区。也就是现在个伯利恒,是圣母玛利亚通过圣灵个能力生下来个。来勒马太福音搭路加福音里向,对主耶稣个诞生,有交关详细个记录。

生平 编辑

耶稣个生平事体有交关,侪体现出伊对世界个关怀搭爱。

參攷資料 编辑

  1. 吳昶興(2015年5月29號).《眞常之道:唐代基督教歷史與文獻研究》,基督教學術叢書/論著系列.新北市:台灣基督教文藝出版社.ISBN 978-986-61-3129-5.原文:“在景教寫本《序聽迷詩所經》中曾出現「移鼠」,《一神論》出現「翳數」,皆為「耶穌」一名在唐代的漢譯。” 
 
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: