伦敦玛丽皇后大学

伦敦玛丽王后大学,有辰光也畀翻译成玛丽女王大学(Queen Mary University of London)是全球有名个伦敦大学当中一个下属学院,迭个玛丽皇后个名号,来自英国国王乔治五世个王后玛丽。顶早辰光,迭个学堂附属在人民宫个东伦敦技校下头,1915年,畀吸纳为伦敦大学成员,立在1989年替西菲尔德学院合并,1995年又合并了两所有名个医学院。乃朝,玛丽皇后大学个主校区立在伦敦东区Mile End。该校立在2013年更名叫伦敦玛丽王后大学。

The Queens' Building

乃朝设有200多个学位个课程,立在全英大学评比中,多数部门的研究评估分为5或5*。Queen Mary 是英国大学精英集团—罗素集团个成员之一,其他成员包括包括牛津大学、剑桥大学、帝国理工等世界一流名校。近几年,玛丽王后大学个排名弗断上涨。立在世界排名大多在90名上下,该校在法律、财金、多媒体、电脑方面表现邪气突出。本学院也早已被英国人定位成除了帝国学院、UCL、国王学院以外有名气个大学之列。

伦敦玛丽王后大学的教职工中不乏英国皇家学会、英国科学院、英国皇家医学科学院和皇家工程院院士。立在伦敦玛丽王后大学在校师生替过去个校友当中,总共有6位诺贝尔奖得主 。