Template:French commune

Saint Michel d'Aiguilhe礼拜堂


佛來崮(Le Puy-en-Velay)是法国中南部沃凡爾涅大區個上卢瓦尔省省会。 其法語名字中個Puy類似漢語個“崮”指山顶较平的山,是法語地面中常見個綴語;“Velay”是真正個地名法語發音類似上海話“佛來”;故而吳語譯名“佛來崮”。

佛來崮

名胜 编辑

 
“法兰西圣母”

佛來崮最吸引人個人文名勝是座落在火山丘哴個佛來崮主教座堂,跟自然名勝是另外一座外形像煙囪一樣被稱爲“聖米歇爾神針Saint Michel d'Aiguilhe" 個火山渣堆。

俯瞰城市個青铜雕塑“法蘭西聖母”是法國雕塑家Jean-Marie Bonnassieux個作品,用塞瓦斯托波尔围城战中夺取個213架俄國大炮鑄造。1860年9月12日落成。

佛來崮是“聖雅克-特-公保司傣勒朝圣通道Chemins de Saint-Jacques-de-Compostelle”哴個重要站點。

名人 编辑

友好城市 编辑

佛來崮歟以下城市結爲友好城市:

参考文献 编辑

外部链接 编辑

 
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源:

Template:法国各省首府

Template:上羅亞爾省市鎮