入間人間(1986年生),日本轻小说作家,养勒岐阜县

入間 人間いるま ひとま
出生 1986
日本 日本岐阜县
国籍 日本 日本
职业 小说家
网站 irumahitoma.jp

个人简介 编辑

入間人間勒海读大学个辰光参加2006年第13届电击小说大奖但呒没得奖个作品《吹牛男小囡帮坏脱个女小囡》(嘘つきみーくんと壊れたまーちゃん)勒2007年出道,原本个标题是“幸福个背景是不幸”,后头出版成了小说第一册个标题。

伊勒勒采访讲到,作品个风格是受到西尾维新乙一米泽穗信搿点作家搿影响,而勒描写搿方式浪受到了蛮多伊坂幸太郎上远野浩平个影响。作品个特点是用轻快个表达方式,譬如模仿,引用游戏动漫漫画等其他作品个内容。 还有,勒伊个作品当中,有老多具有奇怪价值观个人物。伊老擅长描写自我意识个时空科幻、合拍剧、叙事技巧帮成长故事。 伊还采用了Star system,一个人物会得勒多部作品中出现,似乎除脱伊个二次元作品,几乎全部个作品侪靠牢相同个世界观。 对此,伊曾经讲:"我觉着搿是由于上遠野浩平帮伊坂幸太郎个影响。[1]

作品 编辑

  迭個一節需要擴充

参考 编辑

  1. 嘘つきみーくんと壊れたまーちゃん7 死後の影響は生前』 あとがき (245頁)