,就是冻结成固态个。取决于冰里向个杂质(譬方土壤或气泡颗粒),冰可以是透明个,或者带眼弗透明个蓝白色。

太阳系里冰个含量邪气丰富。来拉地球表面也存量极大,尤其是来拉极地搭雪线以上地区。外加作为地表沉淀物搭沉积物个常见形式,冰来拉地球水循环搭气候上起著关键作用。伊好以雪花、冰雹、霜、冰锥或冰柱等形式出现。

冰分子好以温度搭压力,表现出高达十六种弗同形态(分子堆叠形状)。当水迅速冷却后,根据伊经过个压力搭温度,好生成三种弗同形态个“冰”。从冰变成水个过程称为冰烊脱,而从冰直接变成水蒸个过程则称为升华。冰也好通过水蒸汽直接沉积(凝华),譬方霜。

常常看到个冰因为带有小气泡,入射光线会得来拉冰-气界面上反射,个咾呈现白颜色。而雪花积压形成个冰川就呒啥气泡了,水分子个氢氧键(O-H)振动让光谱上偏红个部分侪吸收脱了,个咾呈现蓝颜色。 

冰用场广泛,包括制冷、冬季运动冰雕艺术咾啥。

冰是全球气候个关键组成部分之一,尤其拉水循环个部分起着重要个作用。冰川搭积雪是淡水个重要储存机制; 随着辰光个推移,伊拉可以升华或烊脱,并重新变成淡水加入循环。