列支敦士登历史

列支敦士登个最早形成来源于814年成立个列支敦士登公国。自1434年,搭周边国家个边界就没更改过。

上古时期 编辑

古典时代,列支敦士登个领土曾经是罗马帝国瑞提亚(Raetia)行省个一部分。多个世纪以来,由于箇块领土地理上并弗处拉欧洲个战略要地,因此拉欧洲历史上少有影响力。拉乃朝箇个王朝统治以前,箇个地区曾是连续几位Hohenems伯爵个封地。列支敦士登人为阿勒曼尼人个后裔,是拉约公元500年以后才到目前个地区定居。

中世纪 编辑

列支敦士登公国个名字来源于列支敦士登王朝,而后者来自遥远个下奥地利地区个列支敦士登城堡。列支敦士登家族至少从1140年开始即拥有此城堡直到13世纪为止,之后从1807年起又重新拥有该城堡。历经多个世纪,列支敦士登王朝夺得了大片土地,主要拉摩拉维亚、下奥地利、西里西亚搭施蒂利亚公国(Duchy of Styria)等地。虽然箇些领土侪是由其他地位更高贵个封建贵族通过采邑制分封个,而其中最主要个就是来自于哈布斯堡王朝,曾经有多位列支敦士登王子作为王室个亲密顾问服务于哈布斯堡王朝。但是由于没任何一块领地是直接属于渠个名下,因此列支敦士登王朝也就没资格拉神圣罗马帝国个议会中拥有一席之地。

因为列支敦士登家族极为热衷于拉帝国政府中个权势地位,所以就想寻一块直属个土地,即除了神圣罗马帝国个皇帝之外其他封建主拉箇块土地上侪没任何权利。经过一段辰光之后,家族终于得以从Hohenems伯爵手中购买了两块采邑-许内勒贝格庄园个贵族统治权(Schnellerberg,1699年)搭瓦都茨郡个伯爵爵位(Vaduz,1712年)。面积咾小个许内勒贝格搭瓦杜兹恰好满足渠个政治地位个需要--除了渠拉自家个伯爵主权搭宗主皇帝之外弗属于其他封建贵族。

19世纪 编辑

1806年,列支敦士登拉几乎并入巴伐利亚之后,成为一个主权国家。神圣罗马帝国解体后,渠加入了拿破仑个莱茵邦联。

拿破仑时期个法国拉几个年份中占领了该地,但是列支敦士登于1815年恢复了独立。

1818年,Johann I颁布了宪法。尽管此宪法拉本质上具有局限性。

20世纪 编辑

列支敦士登拉两次世界大战中保持中立。

参考资料 编辑