北条早云(日文假名:ほうじょう そううん,1432年-1519年9月8号),是15到16世纪日本战国时代有名个冒险家,后北条氏个第一代当主。伊年轻辰光在拉京都学习佛经,后手来应仁之乱当中,跑到东海道今川氏个地盘,在拉今川氏内乱当中轧对仔淘,乃么拿着仔自家个兵马。到伊五十几岁辰光,再真正独当一面,对伊豆堀越公方进行攻击;占领伊豆之后,修造韭山城,当成功自家个居城。之后,又对伊豆东北方向个相模国发动进攻,拿关东管领上杉氏赶跑,在拉六十八岁辰光,控制小田原城;此后1个世纪当中,迭个城堡也就一直是后北条氏个居城哉。北条早云活仔将近九十岁,也是一个有名个寿星。

北条早云纪念像

名头 编辑

北条早云本生老早子是叫伊势长氏,自家讲祖上向是桓武平氏伊势流个后代。后手来,伊在拉京都参禅个辰光,得到宗瑞个名号,又自号早云庵主。后世就叫伊北条早云庵宗瑞,简称北条早云。伊一生里向,伊自家一直侪是用伊势迭只姓氏;但后手来,因为伊自家个后代冒充名门北条氏,创设仔后北条氏,乃么拿伊姓也改脱,变成功姓北条哉。