圆明园(old summer palace)是18世纪上半期,满清帝国个皇帝雍正帝立在北京西郊为自家修造个皇家园林。到伊个后代乾隆帝手当中,得到大规模扩建,成为清朝顶顶大个皇家园林。每年冬天,皇帝就基本蹲在此地办公。夏天就去避暑山庄,蹲在紫禁城个辰光就更加少哉。圆明园是三部分组成个,分别是:长春园绮春园圆明园。18世纪当中阶段,乾隆还命令修造带有巴洛克风格个]大水法

Emperor’s Private Residence.jpg
Emperor’s Private Residence

毁灭 编辑

第二趟鸦片战争当中,为惩罚满清咸丰帝对英国外交使团个胡暴行径,英法联军决定拿迭个宫殿毁脱。1860年10月5号,法国、英国人先后开始搬运园子当中个物品并公开掠夺。同时,本身守园个宦官、宫女也四散并带走交关宝贝。之后,因为场面混乱,开始失火,联军也朆抢救,扬长而去。个能,迭个满清皇帝寻欢作乐个场化,就烧脱大半哉。

1870年代,慈禧太后想重新修造此园,弗过因为财政吃紧,作罢,改成着重修复并扩建颐和园当成自家个夏宫庚子之乱后,圆明园彻底荒芜,大部分残迹畀周边愚民搬走自用,遗址荒芜。

重视 编辑

圆明园乃朝畀当成西方列强殖民侵略中国个铁证,也是中国国族塑造当中个一副有用佐料,教科书当中侪要提到圆明园个事体,用来刺激学生对西方个反感,更加深自家个伤痕记忆。