圣马力诺历史

圣马力诺共和国拉拉意大利中部个里米尼地区附近,是世界上最小个国家之一。渠个早期历史没出现拉史籍中。公元3世纪下半叶,一个以采石为生个年轻基督教徒马力诺(Marinus)驾船离开渠个故乡——达尔马提亚个阿尔贝岛(今克罗地亚个拉布岛),拉意大利个里米尼上岸,从此开始了有文字记载个圣马力诺历史。

从罗马帝国时代到中世纪 编辑

由于缺乏文字记载,历史学家只能从考古发掘出个一些文物推断罗马时代之前个圣马力诺历史。迭些文物包括伊特拉斯坎文明个饰品、护身符、陶制品,古希腊个双德拉克马银币搭仔2000多枚罗马钱币。

西哥特人入侵西罗马帝国个辰光,亚拉里克一世个军队并没袭扰蒂塔诺山周围个修士净土,此里逐渐出现了修道院,外加吸引了交关多为教堂搭修道院服务个牧人、农民、工匠、猎人搭樵夫。为了纪念教堂个创始人,迭片土地被命名为“圣马力诺之地”,后来逐渐变成“圣马力诺之国”。

独立 编辑

大约拉13世纪前后,圣马力诺逐渐从修道院变成了独立个城邦。1244年,此里个居民已经组成了城邦行政机构,渠个领土扩张到26平方公里,人口达1500人左右。

中世纪个城邦 编辑

14世纪个圣马力诺城邦拉拉一块高岩上,四周由城墙环绕,岩顶雄踞着三座坚固个堡垒。

邻邦个入侵 编辑

1631年,当最后一任乌尔比诺公爵弗朗切斯科·马里亚二世逝世后,渠个领地被并入教皇国。乃朝圣马力诺四周侪已被教皇国包围,因此取得教廷个保护就成为生死攸关个问题。罗马教廷作出了保护圣马力诺个承诺。但是,随着辰光个推移,外患刚一消失,共和国又陷入内部个纷争。

拿破仑战争 编辑

1796年,法国督政府派拿破仑率大军攻打奥地利。迭支军队攻入了意大利。拿破仑承认圣马力诺个独立。

从19世纪到20世纪 编辑

1815年个维也纳会议最终议定书再度确认了圣马力诺个弗可侵犯个独立。1849年,圣马力诺帮助过朱塞佩·加里波第。新成立个意大利王国虽然陆续吞并了托斯卡纳大公国、帕尔马公国、卢卡公国、摩德纳公国、两西西里王国搭教皇国等国家,但渠奈圣马力诺视为友邦。1862年3月22号,两国签订了友好条约搭通商协定。

法西斯时代 编辑

1922年,圣马力诺法西斯党(Partito Fascista Sammarinese,缩写为PFS)成立,咾快就拉1923年3月4号个大议会选举中击败了为数弗多个几个天主教对手,取得了绝对优势。圣马力诺虽然建立了法西斯政权,但该国有着古老个、持续了16个世纪个共和传统。

第二次世界大战搭圣马力诺 编辑

二战期间德军拉圣马力诺个入境搭逗留究竟能否视为国际法意义上个占领,一直有咾大争议。该国个主权因此而受到了损害。

现代圣马力诺 编辑

法西斯政权垮台后,圣马力诺由联合政府掌权两年之久。

1988年,圣马力诺参加欧洲议会,1992年加入联合国。