夏威夷群島英文Hawaiian Islands),太平洋中北部個島群。

夏威夷群島

夏威夷群島勒1778到1898年個辰光裏向也叫「三明治群島」(Sandwich Islands),波利尼西亞群到個一部分,是19個大點個島嶼搭其他小島組成個群島,成因多數是火山島或者珊瑚島。勒北緯19°到29°之間,北回歸線穿過夏威夷群島。属于太平洋大洋洲,呈東南-西北向排列,一搭刮子長2400公里,面積16705平方公里。頂頂大個島是頂東南面個夏威夷島,當地人習慣叫「大島」。最高點是冒納凯阿火山(Mauna kea),海拔4205米。

夏威夷群島屬於夏威夷-天皇海山鏈個其中一部份,該點火山島是由地殼裏向個熱點產生個。

群島一年到頭畀東北信風控制,一經高溫多雨,是熱帶海洋性氣候。雖然勒垃熱帶,必過受海洋調節作用,氣溫弗超至於忒高。

夏威夷群島1959年變成美國領土個第五十州,叫夏威夷州,是美國個兩隻海外州之一,首府勒檀香山