巴基斯坦历史

巴基斯坦历史悠久,是世界上最早出现文明个地区之一。今朝巴基斯坦境内个印度河是南亚文明个发源地。

史前文化 编辑

过去对于印度个历史就是雅利安人个历史个误解,随着印度河流域文明个发现已被完全否定;雅利安人个到来,已弗再被认为是印度文明个开端。考古研究表明,印度拉旧石器时代就已成为人类个定居个地方。到雅利安人入侵辰光,已有交关多民族拉印度定居,迭些居民个成分复杂;伊拉当中个一些人拥有高度发达个文化。

吠陀文化 编辑

公元前第三千纪个印度河流域文明,通常以一个代表遗址所在地哈拉帕(拉西旁遮普)命名,称为哈拉帕文化。

波斯人搭希腊人个入侵 编辑

公元前6世纪末期,波斯国王大流士一世征服了今朝个巴基斯坦搭印度西北部地区。

拉其普特时期 编辑

阿拉伯人拉8世纪初征服了巴基斯坦搭印度西北部个信德,揭开了穆斯林进入南亚个序幕。

殖民地时期 编辑

英国拉印度搭巴基斯坦经营事务个主要实体是不列颠东印度公司,迭个商业贸易企业由于莫卧儿帝国个分裂而得以步步蚕食各独立印度王公个领土,最后成为印度搭巴基斯坦个实际统治者。

印巴分治 编辑

第一次世界大战对印度民族主义个发展带来了重大影响。印度精英阶层拉战时积极支持英国,希望以此换取民族自治;但英国拉战后个行为让伊拉大失所望。

1947年英国提出蒙巴顿方案。根据该方案,巴基斯坦搭印度两个自治领分别于1947年8月14号搭8月15号成立,英国拉印度个统治宣告结束。

巴基斯坦伊斯兰共和国 编辑

8月14号,巴基斯坦宣布独立,成为英联邦个自治领。1956年3月23号,巴基斯坦改自治领为共和国,定国名为巴基斯坦伊斯兰共和国。