托马斯·杰弗逊

托马斯·杰弗逊(英文:Thomas Jefferson,1743年4月13号-1826年7月4号),是18世纪挨末阶段到19世纪是辰光美国个政治家,从1801年到1809年,担当美国第三任总统。此外,伊本人也是美国个开国元勋之一,是举世闻名个《美国独立宣言》主要起笔人。伊本人精力旺盛,才华绝伦,担当总统辰光,主导过路易斯安那购地案(1803年)、1807年禁运法案(Embargo Act of 1807)、同时资助路易斯与克拉克探勘(1804–1806)。

Thomas-Jefferson.jpg
Thomas-Jefferson

除脱政治事业之外,杰弗逊同时也对学问有浓厚兴趣,涉猎范围包括农学园学建筑学词源学考古学数学密码学测量学古生物学等学科。立在艺术浪,又是一名作家小提琴手。此外,伊也是弗吉尼亚大学个创办人。

杰弗逊立在宗教高头是一个自然神论人士,自称信仰非教会组织个基督教,同时认为基督耶稣是自家个导师。伊死脱之后,美国人修造杰弗逊纪念堂纪念伊,乃朝已经成为华盛顿特区有名个地标。