操作系统

::<gun>

操作系统(英语:operating system,缩写:OS)是管理计算机硬件搭软件资源个计算机程序,同时也是计算机系统个内核搭基石。操作系统需要处理如管理搭配置内存、决定系统资源供需个优先次序、控制输入搭输出设备、操作网络搭管理文件系统等基本事务。

操作系统个类型邪气多样,弗同机器安装个操作系统可从简单到复杂,可从移动电话个嵌入式系统到超级计算机个大型操作系统。交关多操作系统制造者对渠涵盖范畴个定义也弗尽一致,例如有些操作系统集成了图形用户界面,而有些仅使用命令行界面,而拿图形用户界面视为一种非必要个应用程序。

综观计算机个历史,操作系统搭计算机硬件个发展息息相关。操作系统个本意原为提供简单个工作排序能力,后为辅助更新更复杂个硬件设施而渐渐演化。从最早个批量模式开始,分时机制也随之出现,拉多处理器时代来临时,操作系统也随之添加多处理器协调功能,甚至是分布式系统个协调功能。其他方面个演变也类似于此。另一方面,拉个人计算机上,个人计算机个操作系统因袭大型机个成长之路,拉硬件越来越复杂、强大时,也逐步实践以往只有大型机才有个功能。