文森特·梵高

文森·威廉·梵高荷兰语:Vincent Willem van Gogh,1853年3月30号—1890年7月29号),荷兰后印象派画家。佢是表现主义个先驱,并深深影响仔廿世紀艺术,尤其是野兽派與德国表现主义。梵高个作品,像《星夜》、《向日葵》、《有乌鸦个麦田》咾啥,现已跻身垃全球頂具名、广为人知个艺术作品个行列。佢垃2004年票選最偉大个荷蘭人裏向,排名第十,次於第九偉大个17世紀畫家倫勃朗。

1861年梵高開始受教育,在學習語言包括法語德語英語表現弗錯,但在1868年3月中斷學業,並在1869年7月垃國際藝術品交易商公司見習。經歷了短暫个教職生涯後,佢成為傳教士,向貧困个採礦工人傳教。直到大约27岁时,梵高才开始了佢个画家生涯;然而,垃佢生前个壓末十年間,卻創作了超過二千幅畫,包括約900幅油畫與1100幅素描。[1]梵高早期衹以灰暗色系進行創作,直到佢垃巴黎遇見了印象派與新印象派。梵高融入了佢場个鮮豔色彩與畫風,創造了佢獨特个個人畫風,尤其梵高蹲垃法國亞爾个伊段辰光,發展已臻成熟。佢頂頂著名个作品多半是垃佢生前兩年創作个,伊歇梵高深陷於精神疾病中,垃佢37歲个辰光佢走上自殺昰條路。

梵高一生中个核心人物是佢个阿弟西奧,其從弗間斷、無私个提供梵高經濟資助。有种講法是梵高生前出售个画作《红色个葡萄园》也是由佢个阿弟拜托友人购得。[2]佢場終身个友誼可於佢場垃1872年8月前往來个交關封書信裏向查證。

畫作 编辑

参考文献 编辑

  1. Van Vincent van Gogh's life
  2. 梵高生前唯一卖出个一幅油画_中奢网收藏频道 http://collection.chinaluxus.com/Itm/20110820/37122.html 档案,存勒互联网档案馆当中。(2014年12月23号)

外部連結 编辑