新無神論(英语:New Atheism)是21世纪初个一群无神论作家所提出个思想。伊拉主张“无论宗教个影响力如何提高,伊弗应该畀简单个容忍,而应该受反驳、批评,并暴露於理性个争论之下。”有媒體將丹尼爾·丹尼特理查德·道金斯山姆·哈里斯克里斯托弗·希欽斯畀稱为“新無神論个四騎士[1]。伊拉在2004年至2007年间写下个一排畅销书为新无神论个后续讨论奠定了理论基础。

历史 编辑

2004年出版个《信仰个終結》(The End of Faith),(作者:山姆·哈里斯),是美国个一本畅销书,也是一系列畅销书裏向个第一本。哈里斯写迭本书最原始个动机来自911事件,伊擔迭趟事件直接归咎於伊斯蘭教,同时也直接批评基督教猶太教。两年後,哈里斯写作了《畀基督教國度个一封信》,迭本也是一個对基督教个严厉批评。同样在2006年,理查德·道金斯出版了伊个电视纪录片《萬惡之根源?》,搭書《上帝错觉》,迭本书位列纽约时报畅销书个51周排行榜。其他里程碑意义个出版物包括《破除魔咒:作爲一種自然現象个宗教》(作者:丹尼尔·C·丹尼特,2006);《上帝:失败个假设 - 科学如何表明上帝是弗存在个》(維克托·J·斯滕格爾,2007),《上帝沒啥了弗起:揭露宗教中个邪惡力量》(作者:克里斯多福·希鈞斯,2007年),《無神論宣言:一個反對基督教,猶太教,搭伊斯蘭教个案例》(米歇爾·翁弗萊,2007年);搭《无神:一個福音派传道者如何成为美国个领先个无神论者》(作者:丹‧巴克,2008年)

參攷文獻 编辑

  1. Alice Gribbin. Preview: The Four Horsemen of New Atheism reunited. New Statesman. 访问日脚2012-01-24.