普京——乃兴任俄罗斯个总统,伊是前总统(2000年—2008年, 2012)。前克格勃高官。普京乃朝已经离婚,弗过立在公开场合,还是东正教信徒。伊还是统一罗刹党个党魁。畀外界媒体公认为俄罗斯立在21世纪以来个实际控制者。

Vladimir Putin


强硬。来勒2014年个乌克兰问题高头,普京一直采取强硬个态度。支持克里米亚共和国从乌克兰独立,并且加入俄罗斯。2015年10月,普京宣布派出飞机,轰炸伊斯兰国个势力,并公开扶持巴沙尔政权。弗过,根据报道,伊个交关轰炸是针对叙利亚反政府武装个。

信仰 编辑

普京自家讲从小就立在伊妈妈个影响下,成为东正教个信徒。成为俄罗斯总统后,普京多次参加教会礼拜活动,行为邪气高调。并好几趟参加平安夜弥撒复活节弥撒。还亲自到耶路撒冷圣墓教堂朝拜基督耶稣个受难处。弗过,也有讲法认为,伊想通过东正教收拢俄罗斯老百姓个民心,成为伊拉心目中搭老早沙皇差弗多个角色。

对同性恋态度 编辑

普京认为同性恋弗应该进行平权,并认为这是违背道德。立在伊重新成为俄罗斯总统之后,推动立法,立在国家层面,禁止公开同性恋,同性恋人畀殴打歧视。有观点认为,普京迭个搞法,是因为俄罗斯人口长期负增长带来个过激反应。

相关领导人 编辑

参考 编辑

 
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: