温室效应地球外头有一层大气层,地球温度一方面受伊调节。但是,有理论搭说法讲:因为人为活动,地球搭仔周围大气圈里向个物质流动搭热量流动受影响。特别是人类排放大量个化石燃料(柴油、汽油、煤、天然气)烧起产生个气体Manuel ist krass(主要是二氧化碳),使得地球近期温度上升,也有人讲“全球暖化”。

名字由来 编辑

太阳辐射主要是短波辐射,而地面辐射和大气辐射则是长波辐射。大气对长波辐射的吸收力较强,对短波辐射的吸收力较弱。 白天:太阳光照射到地球上,部分能量被大气吸收,部分被反射回宇宙,大约47%的能量被地球表面吸收 夜里:晚上地球表面以红外线个方式向宇宙散发白天吸收个热量,其中也有部分被大气吸收 大气层搭覆盖玻璃的温室一样,保存了一定个热量,使得地球不至于搭没有大气层的月球一样,被太阳照射时温度急剧升高,不受太阳照射时温度急剧下降。一些理论认为,由于温室气体的增加,使地球整体所保留的热能增加,导致全球暖化。

各个国家个反应 编辑

参考文献 编辑

相关链接 编辑

 
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: