狐狸搭猎狗

(从狐狸与猎狗转戳到箇里)

狐狸搭猎狗》(英语The Fox and the Hound)是一部由华脱迪士尼公司来勒1981年製作並發行个動畫電影,1981年7月10號上映。是迪士尼第24部经典动画长片。

渠个內容是从1967年各同名小說改編而來,箇个故事剧情感人,被网路评为迪士尼最感人个作品。箇部電影描述狐狸陶德(Tod)搭猎狗小铜(Copper)个友誼,渠拉童年时个欢乐时光,两个朋友成為敵人个日子慢慢逼近。陶德由米基·鲁尼飾演,小铜則由寇特·羅素飾演。 續集《狐狸搭猎狗2》由迪士尼則是於2006年以錄影帶首映的方式上映的。

劇情 编辑

故事起源於農村美國。一只名叫陶德个小狐狸个母親被獵人殺害, 小狐狸被一名老婦人收養。 有一天,陶德看到小铜咾快成為朋友。渠拉一道孛相嬉鬧,過着无憂无慮个生活。但是當渠拉漸漸長大,也知道彼此是天敵个命運,渠拉个友谊漸漸出现危機。

陶德拉一次意外中弗小心害照顾小銅个老狗被火车撞傷,生命垂危。小铜答應報復陶德。與此同時,小銅步步緊逼出逃个陶德,然而渠拉遭遇到了熊,陶德原本可以借此機會擺脱小銅个追捕,但危機關頭,善良个陶德凭借智慧,幫助小銅合力打败了熊,轉危為安,兩個伙伴重歸於好。