甲骨文契文甲骨卜辞龟甲兽骨文),主要勒中国商朝晚期王室用于占卜记事,拉龟甲或兽骨上契刻个文字,勒中国及东亚已知最早个成体系个商代文字个一种载体,但大部分还没有被释读出来。

商代文字上承原始刻绘符号,下启西周文字,勒汉字发展个关键形态。现代成熟的今文字或说楷书即由商代文字渐渐演变而来。除了甲骨文,商代文字也包括商代金文,是通常比甲骨文更正式个书体。

出土发现 编辑

一般认为,晚清官员、金石学家王懿荣光绪二十五年(1899年)从来自河南安阳个甲骨上发现甲骨文。安阳城西北个小屯村,勒商晚期国都遗址“殷墟”个所在地。百余年来,当地通过考古发掘及其他途径出土个甲骨已超过十万块。此外,在河南、陕西其他地区也有甲骨文出现,年代从商晚期(约前1300年)延续到春秋

甲骨文个发现,促进了各国学者对中国上古史和古文字学等领域个深入研究,并开创了一门崭新学科——甲骨学

价值 编辑

2006年时,有考古学者、古文学者指出,陶文可与甲骨文同争中国东亚最早文字。