真如镇街道

(从真如镇转戳到箇里)

真如镇街道(上海言话:tsen zy tsen ka dau[1])是上海普陀区下头个一个街道,面积有6平方公里,户籍人口11.78万人(2009年6月底)。

历史发展 编辑

元延祐七年(1320年)真如寺移到现在个位置(今兰溪路399号),随后围绕该寺开始形成集市,到明帝国正德辰光,形成真如市,万历辰光,形成真如镇,迭个辰光属嘉定管辖。到满洲帝国统治个1724年(清雍正二年),嘉定县东部新设宝山县,真如镇划归宝山。1928年,设立真如区,属上海特别市管辖。中华人民共和国成立后,来勒1950年2月设立真如镇政府,拿此地划把普陀区。到1990年代开始,此地开始大规模城市化,2003年之后,成为是普陀区党政机关所在地。

特色 编辑

此地个特色主要是佛教文化搭小吃。真如寺是上海唯一个蒙古统治辰光建筑遗留,也是当今个全国重点文物保护单位。具有老重要个地位。现在佛寺重新扩建,一派古色古香,相当有游览个价值。真如羊肉是闻名上海滩个小吃,此地个羊肉面,味道好,汤浓酱足,值得品尝。

参考 编辑

  1. 吴音小字典