穆斯林回教信徒个称呼,从阿拉伯语“مسلم”音译得来,意思是顺从个人。[1]

穆斯林

习俗 编辑

穆斯林个习俗搭回教邪气相关,信了回教,就搭老早自家个文化脱离联系哉。伊拉自家有一套中世纪以来没哪能变过个生活体系,让其他非回教个居民感到弗大适应。

婚俗 编辑

穆斯林弗欢喜搭教外人结婚,欢喜族群内部通婚。外人假使想搭穆斯林结婚,箇么就必须加入回教,伊拉个子女也必须是回教信徒。

穆斯林根据古兰经,可以一夫多妻,男性地位老高,女性成年后必须裹面纱,衹好露出来两隻眼乌珠。

葬礼 编辑

来勒穆斯林要死脱个辰光,伊拉个亲属要来勒伊拉身边念清真经语。等到伊停止呼吸后,要顺其肢体,合其眼睛,闭其齿口,整理容发,理展四肢,用一块干净宽白布盖住亡人全身,放勒宽敞通风个地方。

伊斯兰教经典规定死脱个穆斯林“三日必葬,葬必从俭”。非穆斯林禁止看亡者尸体,只有穆斯林好看,即使侬是迭个穆斯林个亲属,只要侬自家弗是穆斯林,也弗允许。

下地之前,穆斯林弗允许宴客,弗允许披孝,弗允许烧纸祭奠。葬埋程序大体有备殓、浴礼、殡礼、埋葬、坟墓五个方面。

饮食 编辑

穆斯林根据古兰经圣训个要求,弗允许吃自然死脱个动物,弗允许吃猪肉,弗允许吃血汤,还有交关鱼类也弗好吃,所以穆斯林国家能够吃个物事邪气少。基本高头只好吃牛、羊肉搭烤馕,迭个饮食习惯也是从巴尔干到西安个穆斯林共同口味个来源,即希腊菜

人口 编辑

穆斯林来勒世界高头人数增长邪气快,个中原因多种多样。中东地区个增长来自医疗条件改善,西欧国家穆斯林人口个增长搭偷渡、高福利有相当大个关系。现在世界个穆斯林人口已经超过13亿,来勒几十个国家里向是绝对多数。

节日 编辑

穆斯林原则高头弗过所在地传统文化个节日,弗过由于历史原因,来勒一些地区还有一些妥协。穆斯林个节日侪来自古兰经里向个记载,包括阿舒拉节开斋节宰牲节古尔邦节等,侪是搭阿拉伯人相关个。

禁忌 编辑

穆斯林个禁忌邪气多,所以搭伊拉讲言话个辰光要注意,老容易"冒犯”伊拉个。

参考资料 编辑