箇个杀手弗大冷

箇个杀手弗大冷

Léon

上映日期 法国 1994年9月14号

美國 1994年11月18号

1995年2月3号

各地片名
中国大陆 这个杀手不太冷,杀手莱昂
香港 这个杀手不太冷
台湾 终极追杀令

《箇个杀手弗大冷》(原题:Léon,美国片名:The Professional)是一部1994年个电影,由法国导演卢·贝松编剧搭执导,也是渠首部往好莱坞发展拍摄个电影。由尚·雷诺、盖瑞·欧德曼及娜塔莉·波曼主演。箇片个人性温情流露,得到哉蛮多个肯定,可算是渠个代表作。

本片个背景搭主要拍摄地是纽约市

故事简介 编辑

里昂·蒙泰拿(尚·雷诺饰)是意大利裔美国人个顶顶结棍个职业杀手,一向孤独个渠住拉纽约小意大利,为一名叫东尼个意大利餐厅老板(也是意大利裔美国人)服务,只有一盆万年青是渠顶好个朋友。渠形容:“渠永远侪老开心,从来侪弗问问题,而且也搭我一样—呒不根。”渠虽然身手不凡,但内心其实交关缺乏安全感。渠甚至从来侪弗敢拉床浪睡觉,而是坐拉椅子浪睡觉,并畀手枪放拉手边以便随时应付任何入侵个敌人。

一天,12岁个邻居女孩玛蒂达·兰度(娜塔莉·波曼饰)罕有地敲响哉里昂个家门。原来,玛蒂达当毒贩个爸爸因私吞了一包缉毒局黑警个毒品,全家惨遭黑警警官诺曼·史丹菲尔(盖瑞·欧德曼饰)冷血灭门,只有玛蒂达因为出门购物逃过一劫,当下只好哭着向里昂求救收留。得到里昂个收留后,开始帮里昂管家并教渠识字,里昂则教渠杀手个技能,两人渐渐生起既似父女又似恋人个复杂情愫。

后头玛蒂达跟踪史丹菲尔,贸然去报仇反到畀抓。里昂及时赶到,拿渠救回。渠拉再趟搬家,但由于里昂个雇主东尼(丹尼·艾洛饰)拿史丹菲尔讲出了里昂个下落,最终导致玛蒂达畀警方跟踪。箇趟史丹菲尔调动哉超过200名配备装甲车、突击步枪及榴弹发射器个重装备特警包围公寓,决心杀脱里昂。里昂击倒大量特警队员,再趟救出玛蒂达。由于管道忒小,只有体型较小个玛蒂达能通过,里昂于是让其带着那株盆栽通过通风管道逃生,并将毕生积蓄交托予渠。其后,里昂试图戴着面罩装成受伤个特警队员混出重围,但最后还是畀埋伏拉背后个史丹菲尔识破,中枪倒地。最后,垂死个里昂引爆装拉身上个所有个手榴弹,和史丹菲尔一起同归于尽。

里昂死后,东尼拒绝让玛蒂达继承里昂个钞票。玛蒂达乘坐缆车来到了垃拉罗斯福岛浪向个孤儿院,将里昂生前唯一个朋友—那盆万年青移出哉窄小个花盆,栽拉大地,里昂终于得以落叶归根。

回响 编辑

箇片拉观众个评价邪气之高,但专业评论弗有个么热情,烂番茄新鲜指数72%,平均分6.7。票房浪,本片以1600万美金预算得到哉4500万美金票房。本片是娜塔莉波曼出道作,也是尚雷诺第一部取得巨大成功个英语片,打开哉两人拉英语圈个知名度。拉2014年9月1号个资料,渠在imdb个历史250佳片(Top 250)里向排名第27。

外部链接 编辑

维基语录上有关个摘錄: