繁殖,或生殖,是透過生物个方法製造生物個體个過程。繁殖是所有生命儕有个基本現象之一。每個現存个個體儕是上一代繁殖所得來个結果。已知个繁殖方法可分爲兩大類:有性生殖以及無性生殖

名叫落地生根个植物从叶片边缘生长出來个新个個体,迭株新个個体大约模有1厘米高,迭种植物个无性繁殖方式使得“個体”迭個概念得到了拓展。

無性繁殖个過程衹牽涉一個個體,譬如細菌細胞分裂个方法進行無性繁殖。無性繁殖並弗局限於單細胞生物。多數个植物儕可進行無性繁殖。常见个无性繁殖有營養繁殖出芽生殖断裂生殖孢子生殖咾啥。通过离体植物组织培养,也是一种无性繁殖个手段。一種學名爲Mycocepurus smithii个螞蟻也是用無性繁殖个方式繁殖後代[1]

而有性繁殖則與配子之結合有關。譬如人類个繁殖就是一種有性繁殖。

參考資料 编辑

  1. 秋凌 (2009-04-15). "亞馬遜發現螞蟻女兒國成員全爲雌性". 新浪網. Archived from the original on 2021-02-10. Retrieved 2012-01-01.