自然地理学英语: physical geography)是地理学亇一只分支,注重于研究在地球环境当中,地形、气候,箇眼亇自然现象搭活动。广泛眼来讲,也可以用在毛估估跟推算自然灾害亇严重程度。

研究方向跟弗同领域 编辑

在自然地理研究当中,根据弗同亇环境,譬如讲大气圈生物圈岩石圈水圈等等,分出以下几类重要研究方向搭仔领域:

气候学 编辑

气候学(climatology)乃,研究气候。

水文学 编辑

水文学(hydrology)乃,以水循环为对象,针对水亇位置、分布、 性质,还有搭人跟自然三者亇关联度进行研究。

地形学 编辑

地形学(geomorphology)乃,是研究地球亇表面高头已经构成亇了,为人所知跟未知亇地形分類跟成因等等内容。

土壤地理学 编辑

土壤地理学(soil geography)乃,是研究土壤形成亇方式、分類、空间分布亇特徴等等。

植物地理学 编辑

植物地理学(vegetation geography)乃,研究植被空间分布亇特徴跟渠亇形成过程。