《荒岛·爱》(韩语:김씨 표류기)是2009年韩國出品个一部剧情片,由李海俊编剧並亲自导演,主要演员有郑在咏跟郑丽媛。

剧情简介 编辑

一个叫金盛瑾(郑在咏饰)个男人因为欠债多得来还勿起,就跑到汉江大桥上跳下去自杀,结果意外漂流到汉江当中个栗岛,从此就勒岛上向过起了鲁滨逊式个日脚,并且发现了老早之从来不曾注意过个珍贵元素。同时,另外有一位金经莲女士(郑丽媛饰)一直拿自家关勒屋里个小房间里向,生活勒网络浪个虚拟世界里。勒一趟偶然个机会,金经莲发现了生活勒孤岛上个金盛瑾,并且被伊个行为所吸引……

参考数据 编辑

http://boxofficemojo.com/movies/intl/?page=&id=_fCASTAWAYONTHEMOO01

外部连结 编辑

因特网电影数据库(IMDb)上《Castaway on the Moon 》个数据(英文) 《Castaway on the Moon》在HanCinema个页面