語言

(从言语转戳到箇里)
該篇文章講个不是一般口語當中个言話

語言,就廣義來講,是成套个溝通以及符號、表達方式搭處理規則,一般撥稱爲文法。符號通常稱之爲文字,會得以視覺、聲音或者觸覺个方式來進行傳達。

用弗同語言表示个《世界人權宣言》第一條

嚴格來話,語言是指搭人之間溝通用个語言——自然語言。在一個先進个社會中,一般人全要通過學習才可獲得語言能力。語言个目的是交流觀念、意見、思想咾啥。語言學就是從人類研究語言分類與規則隨後發展出來个。研究語言个專家撥謳作語言學家。

當人發現爻某點動物譬方海豚好以某種方式溝通,就誕生著動物語言个概念。20世紀由於計算機誕生,人需要撥計算機指令,箇種對機器个「單向溝通」便叫計算機語言。

語言搭方言 编辑

語言衹是一種有政治地位个方言,方言就是政治地位低下个語言。拋開政治因素,就其自然屬性來話,任何方言全毫無疑問是種語言。西班牙社會語言學家,禱義•髦拉(Toni Mollà)在其著作《Manual desociolingüística》2005年第二版P55-56中指出:純從學術角度來話,嘸沒可普遍適用交撥普遍接受个原則來區別“語言”替“方言”。 法國語言學家亨利埃德•懷爾傣(Henriette Walter)在其著作《法語全方位》裏明確指出:“方言是種語言”,外加話:“法語衹是一種成功个方言lefrançais n'estqu'un patois qui a réussi”。寔句言話撥包括法蘭西學術院院士愛力克•奧賽拿在內个交關學者,直接引用爲:語言衹是一種成功个方言。

出生嘞俄羅斯帝國个(今拉脫維亞)一德語家庭,娶著個猶太妻子,二戰時候移居美國的)知名社會語言學家、意第緒語學家馬克斯•魏因賴希(Max Weinreich 俄語 МейерЛазаревичВейнрейх)有曾話歇一句名言:“語言就是擁有陸軍搭海軍个方言(Unelangue est un dialecte avec une armée et une flotte./Alanguage isa dialect with an army and navy.)”。

語言學家羅傑瑞在《漢語概論》中个言話:「大家儂常莊講,漢語方言是弗同个語言。確實是寔然,有眼大學當中,亞洲語言系會得擔普通話廣東話分開敎,就像德語系擔德語荷蘭語分開敎一樣。但是,啥是語言、啥是方言,無法絕對分清。弗管如然話,衹要清漺漢語方言區別邪大便是。對歷史語言學家來話,漢語更加像一隻語系,而弗像幾種方言裏个單一語言然介,漢語方言个複雜程度替歐洲个羅馬語系交關相似。」

人造語言 编辑

另見 编辑

外部連結 编辑

 
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: