许逊(239年-374年),字敬之,是东亚大陆在拉上古挨末阶段一个有名个道士。

许真君

生平 编辑

伊是南昌县(江西)长定乡益塘坡人,听讲祖籍是河南汝南(也讲弗清爽到底是真是假),勒西晋太康元年(280年)当过旌阳(现在四川一个地方)个令。勒迭个阶段,就传言伊拥有“点石成金”个法术,一旦收税不足,伊就拿石头变成铜钿。元康元年(291年)晋帝国爆发八王之乱,许逊离开四川,回到老家,勒豫章地区传播自家个思想。伊回到江西个辰光,彭蠡湖(今鄱阳湖)水灾连年,伊就带领郡民去防备灾害,足迹踏遍湖区各地。弗单单为豫章治水,还到湖南湖北、八闽等地方,去消除水患,得到老百姓拥护。

许逊手下头有十二个徒子徒孙,名号叫做西山十二真君——许逊吴猛时荷甘战周广陈勋曾亨盱烈施岑彭抗黄仁览锺离嘉。迭个宗教团体以南昌西山作为中心开始传教,伊拉个活动,散播整个豫章搭周边地区,甚至岳州个平江(现在湖南平江县)也有伊拉传教遗迹。

许逊个活动,让伊赢得交关声望,同迭个辰光其他道教团伙一样,逐渐也产生交关围绕伊个神话故事,比方讲伊好用铁柱镇魔,杀蛟斩蛇之类。到六朝辰光,许逊已经成为江西地区有名个当地土神仙,老百姓讲伊“传孝道之宗”,“为众仙之长”,“,并且认为伊搭伊个徒子徒孙,侪好驱逐蝗虫,化险为夷。

东晋宁康二年(374年)八月十五号,许逊“阁家飞升,鸡犬悉去”。

崇拜 编辑

从唐帝国开始,对许逊个崇拜逐步变成一种正式行为。到宋朝,在拉汴梁当局引导之下,许逊彻底成为真正畀认可个官方神仙。

宋真宗大中祥符三年(1010年),汴梁朝廷下令,拿南昌西山个游帷观升格成玉隆宫。宋徽宗辰光,又对许逊上尊号“神功妙济真君”。到南宋,“真君垂迹,遍于江左湖南北之境,因而为观府、为坛靖者,不可胜计。”。

传说中,闽东一带个女神,闾山道教三奶派宗师“临水夫人”搭法主派宗师“法主真君”,就是从闽江底个神秘世界闾山,拜许逊为师个。

成为族群符号 编辑

到明帝国搭清帝国统治阶段,许逊畀直接叫做许真君,并且成为江西人到啥地方侪要崇拜个顶重要神灵。江西人做生意,考科举到外地,一定要寻地方修造许真君庙宇,成为联络江西老乡个集中据点。也因为迭个原因,从上海、北京到广州,到处侪存在过许真君庙,可惜大部分已经寻弗到啥遗迹哉。现在,就勒南昌或者江西省内,还保留一些许真君个庙宇。