(音奔)(cardia)是人或动物消化道个一部分,是食道个接口部分。

人胃解剖:1:食道, 2:希斯角, 3:贲门, 4:胃角, 5:幽门, A:胃底部, B:胃体部, C:前庭部, X:胃小弯,Y:胃大弯

食道黏膜来拉贲门处搭胃黏膜连接。此地食管下段括约肌起到收紧胃上口个作用,来拉胃个蠕动过程中防止胃内容物返入食道,从而避免胃酸烧伤食道壁(而胃壁本身耐酸)。正常人即使平困或者顶倒转来,胃内容物也弗会返流进入食道,箇个也是由于食管下段括约肌各作用。点毛毛头吃奶之后平困容易吐奶,原因之一也是贲门肌肉比较薄弱。

贲门处个腺组织称为贲门腺,搭另外两类胃腺(胃底腺、幽门腺)个构造不同在于贲门腺比较浅,且呈简单管状。

组织学 编辑

食道内层表面覆盖著多层个无角质化鳞状扁平上皮细胞,胃内壁则为简单柱状上皮细胞覆盖,贲门即为二者交界处。

发现史 编辑

  • 前5世纪,希波克拉底头一趟描述贲门
  • 中国明代李中梓《医宗必读》:“胃之上口,名曰贲门。”
  • 1903年,瑞士解剖学家希斯用贲门切迹来描述食管搭胃底之间个角度
  • 1906年,英国放射学家Cunningham讴隻角度“希斯角”