雍和宫是一座在拉北京市东城区老城区东北角落个大型藏密佛教庙,弗单单是北京顶有名个佛庙之一,也是华北地区顶大个藏传佛教庙之一,现在香火邪气旺盛。

历史 编辑

王府 编辑

雍和宫个地理位置,是17世纪挨末阶段确定个。

康熙三十三年(1694年),清帝国个皇帝康熙帝在拉内城东北老早明朝内官监官房个地方,为自家第四个儿子胤禛修造府邸。迭个建筑个辰光畀叫做【禛贝勒府】,胤禛后势来畀封和硕雍亲王,就改叫【雍王府】。

1711年,胤禛个儿子弘历在拉王府东书院“如意室”出生,伊就是后势来个乾隆帝。

1723年胤禛登记,成为雍正帝(1723年-1735年在位)。雍正搬到紫禁城之后,拿雍王府【潜邸】升成为宫殿,并且拿名字改成【雍和宫】。

雍正十三年(1735年),永和宫内停放雍正帝灵柩,为此,拿建筑主要殿宇个瓦片从黑色升级成黄琉璃瓦

喇嘛庙 编辑

在在雍正在位辰光,雍和宫个中路搭西路已成为藏传佛教个佛庙。

乾隆帝登基之后,在拉乾隆九年(1744年)拿雍和宫中路搭东路正式改成功藏传佛教寺庙,拿主要殿宇改成佛殿,并赐名“噶丹敬恰林”。

东路行宫还是皇室使用,弗过后势来,因为失火焚毁。根据《清代雍和宫档案史料》记载,乾隆十三年三月廿号,内务府拿明代建筑遗留,景山万福阁侪脱,搬运到雍和宫,成为现在个后殿。

当代 编辑

1961年,雍和宫畀收纳成中国国务院批准个全国重点文物保护单位。弗过后势来畀冲击。

1983年,雍和宫成为全国重点寺庙。