音乐拉许每个已知个文明,弗论过去或乃朝,拉弗同辰光搭地点也有咾大个变化。世界上所有个人民,包括了孤立个民族,也有渠个音乐形式,可以认为人类始祖拉弗同人种分散拉世界各地之前已知晓音乐。所以音乐咾可能已存在55,000年以上。第一个音乐或许拉非洲发明,随后演变为人类生活个一个基本部分。

史前音乐 编辑

史前音乐,普遍称为原始音乐,是指史前文化(史前时代)产生个音乐,由地质历史个老后期个辰光开始。

古代音乐 编辑

“最古老个已知歌曲”是最早拉3400年以前个乌加里特由楔形文字写成,由Anne Draffkorn Kilmer破译,渠由三分之二个和声组成,就如古代个平行三度 ,同时也使用自然音阶个五度相生律写成。

圣经时期 编辑

根据《伊斯顿圣经辞典》,犹八被圣经称为多种乐器个发明者(创世纪4:21)。希伯来人对音乐个文化发展贡献咾多。

西方艺术音乐 编辑

早期音乐是由公元476年罗马帝国个衰落之后到巴洛克音乐早期(1600年~1650年)个结束之间个欧洲古典传统音乐。