黄巾之乱

(从黄巾教乱转戳到箇里)

黄巾教乱(吴拼:Wong-King Kau-Loe),一般也好叫黄巾之乱,是公元2世纪东汉帝国阿末阶段一趟邪气结棍个宗教战争。居场战争从184年(汉灵帝光和七年)开始,一直延续著五年。战争个头目是河北张角搭渠个阿弟张宝张梁。汉帝国个权威在居场战争当中灭脱,弗同地区个土豪,靠平定叛乱咾崛起。到战争结束辰光,帝国境内有交交关关军阀,形成割据局面,后势来三国个格局,也奠定著基础。

爆发缘由 编辑

黄巾教乱,一方面是宗教战争,另外一方面也是世俗战争,汉帝国辰光,五行八卦邪气风靡,后首来个道教,开始形成。到汉灵帝辰光,天灾人祸邪气多,土地兼并蛮严重。老百姓苦头吃足,对朝廷弗满意。张角根据乡下头元本个信仰,结合渠自个理论,创设著太平道,讲天上个鬼神会帮老百姓报复朝廷。渠个信徒多起,到战争开始之前,引发著东汉朝廷注意,张角发觉苗头弗对,便号称“苍天已死,黄天当立”,开始发动大规模战争。昰只由来,搭后首来个天平天国是有眼类似个。

战争经过 编辑

迭起 编辑

光和七年三月五号,张角讲苍天死脱著,渠太平道个黄天要开始新纪元,便号召信徒兴兵反汉。根据许歇行个五德始终讲法,后汉是火德,火生土,土是黄色,盖咾信徒就全担黄颜色个头巾缚在自骷䯖头丄,昰然,便䜒黄巾军。张角担渠自称谓改成功天公将军,渠个阿弟张宝、张梁分别是地公将军人公将军。四面出击,在渠自个基本盘冀州寻事体。之后一只月里向,汉帝国核心地区廿几只郡县全出事干,后汉个官兵全科无能力应付昰场宗教战争,东汉朝廷震动。

土豪镇压 编辑

东汉朝廷开始也想用渠自个军队走平定叛乱起,却情,因为本生中枢机构崩坏,效果邪气推板。大臣皇甫嵩对灵帝讲,衹有解除党锢,再好担黄巾贼平定。汉灵帝心里向对黄巾军也貤加吓,便大赦儒生,要求各公卿自家招兵买马,帮朝廷对付黄巾军。

居歇,张角在河北搭卢植对峙,皇甫嵩朱儁带领各地个土豪咾勇士,在颍川(乃朝皖北阜阳市)围剿黄巾军。吴越人孙坚投奔到渠场军队里向,得著司马头衔,富阳孙氏个发家就此开始。

几个月后,黄巾军局面并弗吃紧,皇甫嵩朱儁还在颍川弗好动。颍川居歇是苏州后首来个地位,万一陷落,局面就邪气难看。昰然,东汉朝廷貤加吓,就担兵权畀曹操,喊渠救援[[皇甫嵩朱儁。然介三面夹击,黄巾军惨败。之后,张角在河北打卢植弗过,但弗过卢植畀汉灵帝怀疑谋反,捉转去,黄巾军在冀州貤重新猖獗起。

叛乱平定 编辑

到秋天后,黄巾贼个形式推板爻,蛮多人开始搭朝廷投降。九月,张角生病死脱著;十月、十一月,张宝、张梁也死脱著。到年底,黄巾主力全灭脱著。

影响 编辑

黄巾教乱之后,本生帝国禁锢个儒生士族开始彻底崛起;同一辰光,交关在战争当中有功劳个小土豪或者流窜团伙,也得著渠自个势力范围。小土豪个代表是孙坚之类,流窜团伙个代表是刘备咾啥。此外,本生在朝廷里当官个一眼人,也隑著黄巾乱中个兵权,开始有自家本钿。典型代表就是后首来三国顶大个军阀、挟天子以令诸侯个曹孟德。之后无几许年数,东汉朝廷就名存实亡,盖咾蛮多历史小说也担黄巾教乱当成三国个开始。