信仰(英语:Faith)是指對一個人(同樣个對佢个能力)、事物、宗教个教條或教導、觀點抱有信心搭信任[1][2]

信仰是人對人生觀價值觀世界觀咾啥个選擇交持有。信仰體現著人生價值、人生意義个可靠落實。信仰與所信仰个對象是否客觀存在嘸沒必然聯繫。宗教並非信仰對象,而是信仰个表現形式,表現形式弗可作爲信仰對象。

信仰一般往往畀認爲是由外在因素所形成、受到父母社會宗教傳統所影響。信仰也具有比較強烈个排他性。倘使一個伊斯蘭教家庭從一個基督教家庭收養一個剛出生个小孩,葛末小孩長大後變成一個穆斯林;反之也是如此。唯信仰過程必須是經過內在回應个,其中需透過個人个經歷搭對靈性个追尋,進而選擇一種適合自家个宗教信仰。信仰可以獲得,可以畀塑造,也可以畀拋棄。雖然有弗少宗教對信徒个離開有嚴格限制,但根據聯合國个《世界人權宣言》,人是有選擇宗教、或選擇弗信仰宗教个自由

別樣 编辑

參攷 编辑

  1. faith. Dictionary.com. Dictionary.com Unabridged. Random House, Inc. http://dictionary.reference.com/browse/faith (accessed: December 01, 2011)
  2. 信仰 - 萌典 https://www.moedict.tw/%E4%BF%A1%E4%BB%B0 (accessed: March 06, 2014)