政令指定都市

政令指定都市(假名:せいれいしていとし)是日本个一个行政划分级别,一般能够当上政令指定都市个,也就是所谓个大城市哉。

政令指定都市の位置。全国に20市ある。

来源 编辑

乃朝日本个政令指定都市,是根据自家1956年版本个《地方自治法》,拿行政命令指定个专门城市,立在日本个法律当中,也拿伊拉简稱叫做政令市或者指定都市。能拥有成为政令指定都市个基本條件是下去个人口要50万朝上,拿到指定个城市好获得比别个城市更加多个地方自治权力。入境,一共有廿个城市拥有迭个资格。到2013年,一共有2700多万人立在这些城市当中生活,占到日本总人口个五分之一。

具体城城市 编辑

日本个政令指定都市,主要分布立在东京都市圈中京都市圈近畿都市圈。立在北海道日本东北日本中国九州地区个中心城市也名列当中。具体包括以下几个城市:

北海道 编辑

 
道廳舊紅磚廳舍
  • 札幌市: 北海道道厅所在地,也是一般意义上迭个地区个中心城市,有人口将近200万人。

日本东北 编辑

东京都市圈 编辑

日本中部 编辑

关西地区 编辑

 
京都银阁寺
  • 大阪市:西日本核心城市,传统意义浪日本个第二大都市,市区核心人口230万,日间人口350万。
  • 京都市:日本千年古都,乃朝因为旅游业出名,保留邪气多世界文化遗产,乃朝有人口150万。
  • 神户市:大阪个外港,历史浪是进出近畿地区个要道,明治维新之后发展起来,乃朝有人口150万。

日本中国 编辑

九州地区 编辑

参见 编辑