江户城(日文:江戸城,假名:えどじょう)是来在东海道武藏国丰岛郡江户(瑲朞箇東京都千代田區千代田)箇一座和城,搭乃朝个东京皇居重合。渠是日本中古到近古辰光存在个一个大型军事堡垒,江户时代德川幕府历代将军个居拉个地方。

江户城

在江戶時代,一般性把渠叫江城こうじょう),也有得儂謳渠千代田城ちよだじょう)。

江戶城在麴町臺地箇東許,是扇谷上杉氏箇家臣太田道灌造箇一座平山城。貤經過近世德川氏箇改修,城郭周圍大概有4里,是日本戈矛面積頂大箇城郭。

迭个城堡老早有日本顶顶大个天守阁。弗过后势来畀闪电劈著火,就朆重修哉。江户城有邪气大个建筑群,有名个日本后宫大奥就是立在箇地个。

德川家康進入著後首,江戶城變成功德川家箇居城;江戶幕府開幕後首貤成著幕府箇政廳。在明治維新後頭箇遷都東京裏成爲著宮城きゅうじょう)。後來,吹上庭園成爲著御所,舊江戶城西之丸成爲著宮殿用地。東面箇舊江戶城中心本丸、二之丸搭三之丸箇舊址乃朝作爲皇居東御苑開放畀人家參觀。東南許箇皇居外苑咾北半爿箇北之丸公園平常日腳也開放,外頭箇土地也是一般性好利用箇土地。

乃朝,江戶城畀日本國指定爲特別史蹟