洛阳

中国河南省个地级市
(从洛阳市转戳到箇里)

洛阳内亚河南省个一个地级市,是中国有名个古都。迭个城市个位置来在洛水北面,按照传统个地理学,来在水北面个场許謳“阳”咾,迭个城市便叫洛阳,因为历史长,此地还有交关别个称呼,比方讲:雒陽雒邑京洛洛城,貤因得洛阳周边有伊咾洛兩条河咾,也叫伊洛

洛陽古城 明清辰光个城池 面积弗及吴越水乡规模
洛阳

地理 编辑

洛阳个位置来在中原稍須偏西,周边山川邪气多,西面挨牢秦岭,东面面对嵩山,北面隔著黄河,搭太行山面对,南面有伏牛山,来在传统个风水角度,隻位置邪气好,蓋咾有“河山拱戴,形势甲于天下”个讲法。堪舆专家讲洛阳是“风水宝地”[1]

地貌 编辑

洛阳个地势,是西面高咾东面低个,此地境内各山川丘陵蛮多,地形情况比较多元。其中,山区面积有45.51%,丘陵面积有40.73%,平原面积比较小,只有13.8%。

人口 编辑

洛阳是河南省第二大城市,城区人口已经突破200万人。

历史 编辑

洛阳个历史是从周人往东,征讨商开始个,来在西周,此地就成为著仅次于首都个重要城市在哉;东周辰光,首都迁到洛阳,成为著真正个全国性大城市。之后,东汉西晋北魏后梁后唐后晋全擔此地当首都;到北宋,保持西京个地位。定都历史邪气长,弗过,到金国之后,就慢慢衰落落來,到明清辰光,只是隻小县城哉(比同一辰光个上海小脱好几倍)。一直到近代,吴佩孚来在洛阳练兵,加之工业建设,再让此地重新恢复著一些人口。乃朝个洛阳是一个工业城市,城东个回族穆斯林多來海海會會。

方言 编辑

中原官话

  1. 你知道洛阳风水为什么处于优势地位吗?[链接坏脱]