西鄉隆盛

下級武士搭政治人物

西鄉隆盛(假名:さいごう たかもり,1828年1月23號-1877年9月24號),是19世纪日本幕末辰光邪氣有名个下級武士搭政治人物。出身薩摩藩下层,原名西鄉隆永,1850年代末腳參與著尊王攘夷活動,先後畀流亡並流放到奄美大島。後首來在大久保利通个扶持下轉去鹿兒島並控制薩摩藩實權。在朝後推翻幕府个戰爭裏向表現活躍,成爲著明治維新个中樞人物。弗過,無幾年,便因得忖直接侵略韩國个主張,搭大久保利通產生著矛盾。渠儂自家歸去薩摩,公開叛亂,導致西南戰爭爆發,結果畀东京集權政府剿滅,日本个武士也在昰場戰爭之後正式走入歷史。西鄉隆盛搭木戶孝允大久保利通一淘,並稱「維新三傑」。

Takamori Saigo.jpg
西鄉隆盛
日語表記
日語原文 西郷 隆盛
假名 さいごう たかもり
羅馬字 Saigō Takamori
舊漢字體 西鄕 隆盛
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源:

影視作品 编辑

西鄉隆盛个名頭邪氣響,交關日本个歷史作品裏向全對渠有描寫,1990年大河劇宛如飛翔(翔ぶが如く)就是擔渠作爲主角个。好莱塢个大片《阿末个武士》,也以渠儂爲原形。