贝蒂·戴维斯

贝蒂·戴维斯Ruth Elizabeth Davis),美国电影电视戏剧演员,两度荣获奥斯卡最佳女主角奖

百老汇音乐剧登台演出后弗久,戴维斯拉1930年搬到好莱坞居住,然而渠早期为环球影业所拍摄个电影并弗成功。1932年,渠成为了华纳兄弟电影公司个合约演员,拍摄了多部电影,广受讚赏。1937年,渠离开公司,寻求独立发展,尽管拉箇场著名个官司中渠败诉,却也是渠演艺生涯中最成功阶段个开始。1940年代末期,渠已经是美国电影界顶尖个女演员之一。渠个表演充满激情,事事追求完美。为了能够具体塑造角色而经常托制片人、导演搭别样演员深入探讨,甚到发生争执,并经常被报道。渠直率个个性、清脆个嗓音搭叼着香烟个形象经常被效仿搭挖苦;「Bette Davis eyes」是1980年代美国流行音乐排行榜个冠军歌,诉说贝蒂·戴维斯时而娇媚,时而泼辣个非凡眼神演技,广受美国人欢迎且已成为20世纪流行文化著名代表之一。

戴维斯是美国电影艺术托科学学会第一位担任主席职位个女性。渠是第一位得到10次奥斯卡最佳女主角提名个演员,也是第一位获得美国电影学会颁发个AFI终身成就奖个女演员。渠个演艺生涯几经起伏,演绎了超过100个电影、电视搭戏剧角色。渠一生结婚四次,其中守寡一次,离婚三次,并以单身母亲个身分独立抚养孩子。渠个晚年疾病缠身,然而直到因乳腺癌复发去世弗久前渠还坚持表演。