(IUPAC名:tungsten),化学符号:W(德语:Wolfram [1][2]),是化学元素原子序数是74,是非常硬、钢灰色到白色个过渡金属。元素名字Tungsten是来自瑞典古文个白钨矿,tung sten,意旨重石。钨是卑金属,拉自然界大多与别样元素化合物个形态存在,而弗是单独存在。钨拉公元1781年被发现且命名,拉1783年第一次成功分离出钨。黑钨矿以搭白钨矿是钨个重要矿石。钨元素个稳定性是邪气出色个,拉所有元素中拥有最高个熔点3422 °C(6192 °F, 3695 K)以搭最高个沸点5930 °C (10706 °F, 6203 K)。密度为19.25 g·cm−3,托密度相当,比密度还高1.7倍。多晶钨本身坚硬易脆(拉标准条件下,未搭别样物质结合时),难以进行加工使用。然而,对于纯单晶钨,则具有延展性,可使用钢锯切割。

钨合金有交关多个应用,包含灯泡灯丝X射线管钨极气体保护电弧焊超合金搭辐射防护屏蔽。钨个高硬度搭高密度个特性,可用拉军事用途上,如穿甲弹。钨化合物也经常拉工业上作为催化剂使用。 钨是第三过渡族中唯一一个存在拉一些少数细菌托古细菌中个金属。是任何生物体内弗可或缺元素中最重个一个元素。然而,钨会干扰代谢,对于一般常看到个生物体是具有一些毒性个。

参考资料 编辑

  1. wolfram on Merriam-Webster.
  2. wolfram 档案,存勒互联网档案馆当中。(2018年11月21号) on Oxford Dictionaries.