关于“地名”书写个提议(自我约束) 编辑

  • 很多地名统是重复出现,一个同样个词语,可能拨特猛个地方当名字用。譬如讲“普陀”,可能是指上海市个普陀区(还有可能是普陀路),也可能是舟山市个普陀区。就算来勒舟山市里厢,还有搭“普陀区”、“普陀山(岛)”、“普陀山镇”、“普陀山管理委员会”、“普驼山风景名胜区”、“普陀山(普陀山全体佛教寺院的总合,有普陀山全山长老一职)”。
  • 为了该种情况好避免,所以,我个人忖忖,该眼地理性名词,“专名”搭“通名”ka,应该联合起来算一个词条。也就是讲,来编辑词条辰光,应该写“浙江省”,而勿是“浙江”,应该写“上海市”,而勿是“上海”。
  • 尤其是地方政府个名字,应该统统带“省”“区”“街道”“乡”“镇”格当。--keating 04:28, 24 十月 2006 (UTC)

谢谢 编辑

 

非常感谢您的幫助与辛劳!
我非常感激. 舟山话真的很独特。
願神祝福你!
--Jose77 2009年11月1日 (礼拜天) 07:47 (UTC)

Barnstar Award 编辑

  The Original Barnstar
For your many months of service to Wikipedia, I, Jose77, hereby award you this barnstar. --Joseph 2009年11月1日 (礼拜天) 07:47 (UTC)