奥地利,德文名Österreich("东国"),欧洲大陆当中区域个一个共和国,官方语言是德文。首都维也纳。奥地利搭欧洲中部蛮多国家接壤,包括:捷克斯洛伐克匈牙利斯洛文尼亚瑞士列支敦士登德国。同时,南面还搭意大利接壤。

飘扬个奥地利国旗
奥地利勒拉欧洲个位置

奥地利立在历史浪是哈布斯堡家族统治中欧搭神圣罗马帝国个核心区域,维也纳也是哈布斯堡家族长期经营个京城,有邪气丰富个历史氛围搭文化背景。奥地利个主要宗教是天主教,也是古典音乐顶顶繁荣个见证所在。

乃朝,奥地利是一个共和国,实行偏向内阁制半总统制,2015年欧洲难民危机以来,奥地利成为重灾区,导致极右翼个奥地利自由党进一步扩张支持率。

名字个由来 编辑

奧地利个德文名字Österreich古高地德語Ostarrîchi变化过来个,是“东方个边疆”,996年头一趟见到伊箇种写法[1][2]。箇只名字可能是中世纪拉丁语同义词Marchia orientalis勒拉当地(巴伐利亚)德语方言个翻译,也有可能是来自一座山个当地称呼,斯洛文尼亚语“Ostravica”(“尖峰”),因为山脉两面侪邪气陡。奥地利个吴语名字是从伊个德文名称音译过来个。

奧地利的拉丁名字Austria从德语名称翻译过来,头一趟看到是勒拉12世纪[3]。当时奥地利地区(只有下奧地利)是巴伐利亚个顶顶东面。

头一趟出现奥地利“Ostarrîchi”名字个文献,红圈圈牢放大。现代奥地利拿箇份996年个文件叫建国佐证。

言语 编辑

奥地利个官方言语是德语,口头浪是德语个多种方言(下阿勒曼尼方言、中巴伐利亚方言、下巴伐利亚方言),搭书面语个区别弗少。奥地利个德语标准搭德国个德语标准也有一些区别。

参考文献 编辑

  1. University of Klagenfurt.
  2. (1997)Austrian Historical Memory and National Identity.Transaction Publishers,20–21.ISBN 978-1-56000-902-3 
  3. (2009)Österreichische Verfassungsgeschichte,11th,Manzsche Verlags- und Universitätsbuchhandlung.ISBN 978-3-214-14876-8 


 
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: